EI - L'Assumpció

divendres, 20 de març del 2020

4t EI Bon cap de setmana

No em surten les paraules per descriure les sensacions que han passat per dins el meu coret quan he estat rebent els correus electrònics de les vostres mamàs i papàs. Esper que durant la pròxima setmana siguin més les famílies que s'animen a compartir fotos i vídeos.

GRÀCIES, MARES I PARES, per fer de mares, pares, padrins, amics, mestres.

Na Valeria, abans que jo proposàs feinetes, ella ja anava fent....

I amb les propostes que vaig donar ha fet tot això!!!







Na Duniah fent l'activitat del nom propi.


En Lluc P. pintant.



En Toni ajudant a la seva mamà a la cuina, fent una feineta del nom propi i pintant.




En Blai fent el seu nom, fent activitats de cercles i quadrats, cercant lletres...










M'han arribat imatges de N'Hugo treballant les figures geomètriques....




I na Claudia ha fet una feineta de números


En Pere amb la seva mamà treballant les figures geomètriques.




Només puc dir-vos GRÀCIES PER LA VOSTRA IMPLICACIÓ!