EI - L'Assumpció

dijous, 20 de juny del 2019

6è d'EI GRÀCIES!!!

"Els ulls de la mestra, un mirall per l'infant". A pocs dies d'acabar aquest curs, una abraçada a tots els pares, mares, padrins, padrines... de l'escola, en especial als de 6è d'EI per la confiança que heu dipositat en jo deixant en les meves mans allò que més estimau: els vostres fills i filles.

Si m'ho permeteu em dirigiré als vertaders protagonistes d'avui, els nins i nines de 6è d'EI que d'aquí poc començaran un nou viatge.

Aviat començareu un nou camí, un camí ple d’aventures, de motxilles carregades de somnis, d’amics nous i d’històries noves. Moltes gràcies a tots i a totes per aquest any, per ser com sou, per confiar en mi i per deixar-me entrar en les vostres vides.

M’ha agradat ser la vostra mestra. Quan heu fet una activitat que vos ha sortit bé, m’he posat contenta amb vosaltres. Quan he sentit les vostres rialles; he rigut amb vosaltres.
Quan vos heu insultat, he sentit un dolor dins jo. Quan amb els companys i companyes vos heu mostrat amb poca comprensió l’ànima m’heu ferit.

Quan m’heu explicat alguna cosa de la vostra vida; m’he sentia a prop de vosaltres.
A la vegades vos vull demanar-vos disculpes, n’Aina Mª  no és perfecta, disculpes per les vegades que he estat injusta, per les vegades que no he sabut entendre el que vos passava, per les vegades que no vos he escoltat.

Per tot això i molt més vos vull donar les gràcies pel munt de coses que m’heu donat i ensenyat. 

Tots i totes ja sou part de la meva vida i me n’emport un bon record.














Per acabar vos vull donar un consell que de ben segur vos serà útil per viure més intensament: xerrau, escoltau, sentiu i mirau amb el cor, no com a òrgan motor de l’aparell circulatori que és, sinó amb els sentiments de dins, aquells que sentim si ens escoltem.


No puc acabar, sense fer unes paraules d'agraïment a l'escola, des de direcció fins a mestres d'infantil, sobretot a les mestres d'infantil. Gràcies i gràcies per acollir-me amb els braços oberts del primer dia que vaig aterrar al vostre centre, per posar-m'ho tot tan fàcil i sense obstacles en el camí. A part de companyes de feina he guanyat una amistat que em serà difícil d'oblidar. "L'art d'ensenyar és l'art d'ajudar a descobrir".

GRÀCIES!

Atentament,
Aina Mª

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.